SnasE

Yo bloggah!
Ligger i sängen hemma hos mamis, pappa skjutsade hem oss typ 8 imorse, så gick och la mig igen och vaknade nu.
och vet ni....SOLEN ÄR TILLBAKA!!!!
Så härligt
, gick ut i sovtröjan på terrassen och jag frös inte ens! Ska ta en lååång välbehövlig dusch nu, sen vid 2 ska jag åka till stan igen och träffa Jessica♥
Skulle verkligen behöva pengar nu, ta en latte på bryggan och njuta av solen. Men nej, Turkiet va det ju.
Igår var jag busig och tog 75 kr från Turkiet-kontot.. hihi, så dålig på att hålla reda på pengar -.- Får ge kontot till mamma så hon har dom så jag inte kommer åt pengarna. Har typ runt 3000 nu, men bara resan kostar 5lax och så måste jag ha till fickpengar också >.<
 Jeje, jag kommer få vuxenpoäng iaf :D
Ha en trevlig vårdag!

bli frisk nu :( har en USA/körtelfeberhöst-saknad på G :(

Kommentarer
Postat av: andrea!!!!

hihi vi träffades ju idag som tur va gummsi :D<3

2010-04-06 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0