Det gick för fort, vi vände blad

Har fett mycket att skriva om idag nej, planerar min födelsedagsfest i stora drag. Min morsa är arg för att jag inte hjälper till hemma och är allmänt jävla dryg. Hon säger att jag inte har något liv och att jag sitter vid datorn 24/7 när jag är hemma, kanske stämmer till viss del, men är faktiskt bara hemma 3 timmar om dagen typ. Mongo.
Är jättetaggad tills på lördag då jag och alla brudarna(+dennis fille och pelle) ska äta på restaurang och fira mig, mysigt.
Har nog inget mer att säga, förutom att jag kommer va jävligt tyst i cybervärlden imorgon, hajk FÖRFAN! Skönt för er (tvingar er inte att läsa min blogg!!!!!!!!:P)
Kom på en sak, varför jag har svårt att prata inför klassen när jag står framme och ska va seriös, det går inte. Det tar stopp, bara för att jag JÄMT ÄR SÅ OSERIÖS och när jag ska stå där framme och va seriös så spricker det(jag blir tomat och börjar typ gråtskratta). Mitt största problem är att jag är för oseriös, jobbigt.
Hur blir man seriös?
PANG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0