ALEX&MARTIN

Hej dudes. Kom precis hem från stan, började på APU:n 9 imorse. Var faktiskt roligare än jag trott, hade förväntat mig att få plocka skräp osv. Men jag fick faktiskt göra ett fotouppdrag åt Marco Polo i Dragarbrunnsgallerian, typ fota och lite vinterkläder som skulle användas i en reklam, och det är bara första dagen. Älskar deras kontor, fett fräscha, och folket som jobbar där. Skulle egentligen få följa med Alex på ett större uppdrag, men det blev inställt. Sen vid 2 gick jag och träffade Felicia, grattis igen nusse♥
Kamerorna vägde typ upp emot 4 kg haha, helt sjukt tunga!
URSÄKTA DE URKASSA BILDERNA MEN MIN MOBILKAMERA ÄR INTE SÅ TÜNG

Kommentarer
Postat av: feloisidecutfucker

tack nutte :*

2010-11-08 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0