DU VISSTE ALLT

MIN BLOGG SUGER! JAG VILL HA STÖRRE INLÄGG. JAG VILL BORT.
Hej älsklingar. Stannade kvar och pluggade med A efter skolan. Sen tog vi ett beslut som rörde många själar runt om i världen, hon skulle följa med mig hem. [Erkänn att ni blev rörda?]
Väl hemma så käkade vi lite meatballs och sen drog vi ut, och körde en amatörphotoshoot.
Det var kul, kult. Mycket skratt och skrik, fick några bra bilder. [förra inlägget]
Imorgon skall jag bära glasögon hela dagen i skolan, jag är rent ut sagt SKETANERVÖS, första gången jag har glasögon sedan år 2006(?) . Men kom då ihåg, att jag har det bara för att jag ska köpa nya glasögon som är lite mer fetch än dem jag har nu, så ska på glasögonundersökning. Shoft va?
Åh vad jag är allmänt trött på livet, vi hörs lite senare när jag är normal igen! püss
Tack för att du lyser upp i höstmörkret, jag älskar dig mest av allt baby du komm.... Skitsamma palla smöra, tack för att jag jämt får äta av din mat när du äter på donken/max, det betyder sååå mycket för mig älskling.
En tjooooock länk till dig, min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0