/DAY/6TH/SEP

Skolan idag var soft, började 5 över 9, med Samhällskunskap och där fick vi böcker och skulle välja ut kapitel vi ville arbeta med under kursen, så vi fick själva välja vad vi ville läsa (på en rast i en timme).
Jag Anja Willma Jessica och Sofi satte oss på Max och diskuterade valet 2010 och de olika partierna istället.
Sen lektion igen i kanske 15 min, så slutade vi runt 11-tiden tror jag. Gick runt på stan med J&S.
Sen vid 1 mötte jag upp Andrea och Empo och satte oss på Åhléns (LATTE!!!!!!♥)
Åkte sen hem till E, Var väl hemma hos mig vid halv 6, och nu har jag skrivit klart vad jag ska prata om imorgon.

Anja
Willma
Pessie och jag drog en originalburgare
Stora torget
Jessica "röstade" på alla partierna..
♥♥♥
Empo blev lite arg..
och jag undrade varför..
och såhär "stor" var jag när jag var nyfödd, eller jag drunknade i sparkdräkten och mössan var väl något förstor.
37cm & 1100gram
TJARÅ!

Kommentarer
Postat av: ANDREA BIG MAMA !!!

jag vägde nästan fem kilo :p

2010-09-06 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0