TRÖTTB-RUD

Skulle kunna somna över datorn, men orkar inte ens sova. Är lite hypead, kom hem runt 11 imorse, heeeelt slut. Var ensam hemma, gled ner i badkaret och somnade typ, farlig. Sen kom morsan hem och då var det inget slappande. Min släkt/familj ska fira mig imorgon, tror jag. Så jävla sugen på tårta. Fast iofs så bråkar jag och mamma hela tiden så nu får jag säkert ingen tårta. Smisk på mig lolz.
När jag hade badat klart så fixade jag mig och åkte in till stan vid 3 (långt bad hehe) Skulle träffa Emmpi, så satt hon och tjockis-Andrea på Jalla, och alla som tror hon har aneroxi hon åt 2 tallrikar själv, och vad jag vet så orkar maskar inte ens ½. Fick träffa dem i ca 10 min, sen drog dom. Mötte upp Karlberg, ska få världens finaste väska av henne i födelsedagspresent. Varifrån säger jag inte. o_o
Nu har jag helg och jag är bäst, tjarå!
"I love your sushirolls, hotter than wasabi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0