FRÅGA MYSJOHANNA!



FRÅGA DÅ! FINA SOM FULA FRÅGOR, KORTA SOM TJOCKA, JAG ÄLSKAR ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad för musik lyssnar du på?

Bästa svenska artisten/rna FÖRUTOM Oskar Linnros och Daniel adams-Ray?



Om det vore val i Sverige idag och du skulle fått rösta, vilka skulle du rösta på då?



Vad vill du bli när du blir stor?



Vad är det med dig själv som du är minst/mest nöjd med?



Favoritlåt/Favoritfilm?



Vad kommer du satsa på för kläder i vår/sommar/höst/ vinter?



Vilka hår/sminkprodukter använder du?



Om du skulle vara gravid skulle du göra abort då eller behålla barnet?



Vad tror du du har för betyg i dagsläget?

2011-04-02 @ 21:32:08
Postat av: Erica

Favoritbutik ?

2011-04-02 @ 22:23:50
Postat av: G▲BRIELL▲

Hej.

1. Är du kär i mig?

2. Tycker du om marsipan?

3. ....

4. Om du var tvungen att byta utseende med någon. Who?



(Tänk på att Megan Fox är ful)

(Jag är kär i dig.)

Postat av: Anonym

om du var tvungen att välja någon kille som du känner att försöka ha ett förhållande med, vem skulle du valt?

2011-04-03 @ 02:08:34
Postat av: maja

tja.

1. hur lång (kort) är du? hihi

2. hur många koppar kaffe dricker du om dagen?

3. super du varje helg? ehehe... (oförskämd fråga)

4. vad var dina poäng när du gick ut 9an?

5. vad vill du bli när du blir stor (större)?

6. vilket djur tycker du själv att du är lik?

7. vad tycker du om kebab?

8. svart eller vitt?

9. korv

2011-04-04 @ 18:13:41
Postat av: elsa

vilken superhärlig bild!



5 snabba:



H&M eller Gina Tricot?

Systemkamera eller Kompaktkamera?

Touchtelefon eller knapptelefon?

Tomat eller Gurka?

Mjölk eller Vatten?



heheh ;-)

2011-04-05 @ 14:10:14
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: SIRI

hej johanna! :D



varför så söt? (:

2011-04-05 @ 21:24:36
Postat av: maja

btw stog du i klacken på derbyt? VARFÖR heja på djurgården när aik finns?!.. hur köpte du öl där inne? soft love your blog men ja det vet du för jag kommenterar varje inlägg som en stalker, men vet att du älskar alla så det är ok osvosv.

2011-04-05 @ 22:36:11
Postat av: ISA

Ttjennnamittbennaa Epiicläppic



Min första fråga lyder:

Hur känns det att se upp på mig? (längdskillnaden dvs)



Min andra fråga lyder:

Kan du hoppa på händerna? (ex: stå på händer och hoppa upp och ner)



Min tredje fråga lyder:

Hur skulle din framtid se ut om du kunde bestämma den JUST Idag?



Min fjärde fråga lyder:

Kan du sätta ett datum till nästa frågestund så jag hinner värma upp hjärncellerna? Tack på förhand.



Min femte fråga lyder:

Why are you so Epic?



Min sjätte fråga lyder:

Visst är bananer det bästa som finns!

(Påstående)



Min sjunde fråga lyder:

What are going down in the summer?

GoogleTranslate: Vad händer i sommar?



Min åttonde fråga lyder:

Vilka danser shejkar du?



Min nionde fråga:

När blire skidåkning ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!



Min tionde fråga:

Det absolut värsta du vet änsålänge om mig?

spitt it out !



Min elfte fråga:

Ge mig det exakta klockslaget du kommer gå och lägga dig idag, vill kunna pricka in det och bli lika Epic som du!



Jag förväntar mig seriösa svar! Tack på förhand! Ha en bra dag och ta hand om dig GullePlutt



Ps. Jag förväntar mig även en skön skiddag med dig och dina nya plankor Ds.

2011-04-06 @ 18:51:21
URL: http://isu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0