OND CHEY


Herre min gud vad många bilder. Dock bara 1/4 av alla jag tog. Helgen har varit mycket skön, tror dock jag har haft ångest för första gången i mitt liv. När man bara vill rycka ur hjärtat och dra isär det för att en sak verkligen inte går men som man måste göra? Aja det var hemskt iallafall. Har kommit en bit på novellen nu men vet inte hur jag ska börja avsluta den, P-R-E-S-T-A-T-I-O-N-S-Å-N-G-E-S-T-!
Mitt munsår/svinkoppa blir bara större och större och det gör så inåt helvetes ont. Fy fan. Kom hem med nödvändiga saker som jag fick av mamma så det får bota smärtan lite. Imorgon är det praktik igen och nu ska här planeras! Wihooo. Tell u guys later. Hörs

Kommentarer
Postat av: Catarina

Wow :)

2011-04-10 @ 21:39:33
URL: http://catherine-unseen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0