SUMMERFEELINGS


Hej kompisar! Har suttit på altanen och solat hela morgonen, tog fram en fotboll och lirade lite med mig själv. Efter tio min så höll jag på att få en astmaattack så slutade genast. Konditionen är fetborta! Såhär såg jag ut förra året exakt vid den här tiden. Skulle på påskmiddag på nedersta bilden hos min moster, vilket jag ska idag också. Fan vad livet är bra. Jag är en låda/box och skuttar omkring på gröna ängar i mina drömmar. Snart är det sommarlov. Jag är bra. Bäst tillochmed. PZ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ba rider omkring

2011-04-23 @ 13:05:28
Postat av: Catarina

Awwh <3

2011-04-23 @ 18:13:32
URL: http://catherine-unseen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0