HAIRED UP


Zup? Idag har jag städat mitt rum. Jag har rensat bort ungefär 7 år av mitt liv. I saker. Det hela tog 2,5h och efteråt var det blandade känslor, mycket nöjd över min prestation och att mitt rum numera är beboeligt. Känner mig dock sjukare än någonsin och MÅSTE bli frisk tills imorgon, eller inte direkt så jag skulle banga ur om jag mådde dåligt men det är ju alltid kul att vara pigg och kry när man ska ut på fiesta. På bilderna ser ni jag alá naturelle,  mycket vackert. Mitt hår börjar arta sig, mitt hårfäste kommer sakta men säkert tillbaka, det står lite åt alla håll MEN väntar man på något gott så.... Dock så skulle det inte må dåligt om det fick klippas lite men nej jag håller ut! (Ofixat hårDSDSDSDS) PZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser din navel på sista bilden :Pppp

2011-08-20 @ 12:44:32
Postat av: ePic

snöre idiot ;pPppPå

2011-08-20 @ 12:49:00
URL: http://johannaepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0