ON A PLAIN




(Vf LEVER inte jag i Herr OP för?? Ni behöver inte slå volter för att jag är fett snygg, vet redan det. Tack tack!)
Hepåre! Mår så himla bra just nu (Ha-ha). Hade sjukt fin kväll igår, åkte hem till Kalle vid 7-tiden och kollade på Idol. Vi åkte sedan vidare till Reykjaviksgatan där Elsa bor temporarily. Fick äntligen träffa min b-friend Oscar som jag inte sett på evigheter. Hos Elsa(♥) fanns befann sig även några andra kids som ville festa. Drack Oscars rom och hade det f1 bra. Drog en deck i Bjk-hood och åkte idag in med Kalle och köpte tårta. Ligger nu och lyssnar på lite Nevermind Boombox Rehearsals och åt nyss en korv med jättemycket senap på. Hej hej.


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-03 @ 19:34:11
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0