HEJ SOMMAR


Hej peeps! Sitter i min säng och känner hur sjukdomarna sakta men säkert börjar rinna av mig. Vaknade lite i panik imorse och kom på att jag hade tandistid vid ett, tröck i mig megafrulle med vetskapen om hur ont jag kommer ha dem närmsta dagarna. Satte i en grov ståltråd denna gång, spände den till max, en snodd mellan framtänderna och ett stopp på en av hörntänderna. Blev även informerad om att jag i September kommer få räls på nedre tandraden också, blev glad och ledsen på samma gång. Kul att va helhel braceface men lite mindre kul att ha ontontontontONT. Saknar alla mina vänner och tänker tillbaka lite på förra sommaren vid denna tiden. Min syster klarade teoriprovet idag och på Onsdag väntar uppkörningen, vi planerar en roadtrip till Tylösand som länge varit ett drömresemål för mig sedan jag började lysssna på GT25-Halmstads pärlor. När vi ändå snackar resor så träffade jag Linn på bussen idag som kom hem från Alanya igår och var lika ledsen som jag var förra året när jag kom hem, saknaden går inte att beskriva. Anyhow så planerar vi en sistaminuten i slutet av sommaren. Till mitt liv, som fortfarande ligger där på balkongen och väntar. Ska till ett kalkstensbrott och fota och bada lite. Kommer förhoppningsvis hem med ett par schyssta bilder i behåll. Au revoir! (Ps. Grattis till Michaela på födelsedagen, puss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0