HÄR KOMMER LYCKAN FÖR HUNDAR SOM OSS

KÄNSLIGA TITTARE VARNAS----------------------------------

Ja mina vänner. Vad säger man? Finner typ inga ord. Kvällen/Natten/Morgonen var så sjukt fin, jag har haft så jävla kul. Konstant. Förundras över hur fina människor det finns överallt, och hur många jag inte har träffat ännu. Blir hög när jag ser att andra folk är lyckliga. Jag låter bilderna tala för sig själva. Kom inramlandes från källardörren 20 över 7 imorse med en soffdyna under armen. Jag är lite speciell.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar din blogg, och ah en fråga, vad är det där på sista bilden? svara tack :)

2011-06-12 @ 12:37:42
Postat av: ePic

Tack så mycket! Haha en bild på det manliga könsorganet. Kanske lite speciell men ja.. Obs, jag har ingenting med bilden att göra!

2011-06-12 @ 16:55:23
URL: http://johannaepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0