UNDERESTIMATED


Haallååja! Vad har ni för er? Smällde i mig 2 portioner thaimat nyss, otroligt jävla gott. Vaknade runt 4-tiden imorse och kunde verkligen INTE somna om. Låg och tänkte i ungefär 2 timmar, var helt slut när klockan blev runt halv 7 och det var tid att gå upp. Jobbet rullade på bra, tills en ungjävel kommer med coooola cykeln och cyklar på färgburken med svart oljebaserad färg. Kan ju tilläggas att vi befann oss så plattor och färgen började rinna som jävla amazonas. 10 plattor åt pipsvängen. Fattar ni? De ska byta 10 plattor för att det är kolsvart färg över hela dem. Skäms lite trots att varken jag eller Jenny gjorde något. "Glömde" äta lunch och cyklade direkt efter jobbet till Karl, vi skulle åka in och köpa konserver på ÖB men vi dröjde kvar på stan tills jag höll på att tuppa av, såg dubbelt och massa så åkte hem. Nu sitter jag här. P&L-spelschemat är släppt och ja, det kan ju inte bli annat än bra. Jag är SÅ JÄVLA PEPPAD. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0