AWESOMENESS


Hej kvinnor och ni andra. Glider runt med mina snodda tofflor från Mora som sitter perfekt på mina gigantiska fötter. Jet. Höll på att smälla av imorse (nej inte för att Brad Pitt låg i min säng med sin perfekta röv) utan för att termometern visade 19,6 °C!!!!! Stod som trollbunden ute i solen och lät strålarna smeka mina feberrosiga bleka bullkinder. Men nu tänker ni "Johanna din slöddrande getabock med förenat blodsband med mor din, du ser ju klart och tydligt att det står 15,8 °C på termometerjäveln. Dumma kossa!" Men självklart ser jag att det står det! Det är bara så att jag inte hade i tanken att hämta kamerajävlen och hinna fota det, men jag ljuger inte! Ha en schysst rövsparkardag! PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0