TEQUILA SUNRISE


Tjenis kompisar! Kom hem för drygt en timme sedan efter världens mest dryga flygresa. Det enda positiva var att vi fick nån vip-plats med större benutrymme och gratis dricka (som om något av det skulle behövas..) Har åkt på matförgiftning då jag vaknade upp helt lökig imorse och ålade mig in på toaletten fort som fan och kalvade upp varenda milliliter av allt maginnehåll och känner att jag skulle kunna köra en repris på det. Usch, istället för att detaljerat beskriva hur jag spydde så kan jag säga att veckan har varit oslagbar. Råkade tappa mitt pass på Arlanda så ja, eh vet inte. Är världens tröttaste just nu och ska upp och pricka av en hel skoldag vilket tydligen kommer vara den enda för mig denna vecka, vadå extra sportlov? Godnatt, Sverige.

Kommentarer
Postat av: LARRE

lyssna och njut

dock aldrig bättre än orginalet



http://www.youtube.com/watch?v=cQpsJY8vkTg

2011-03-02 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0