UNG TANT


Godkväller. Ligger i min säng och förargas över mina torra händer, världens äckligaste sak är att vara torr om händerna,fötterna eller ansiktet. Har nyss duschat pga. att jag ska träffa Feloi lite senare, vad vi ska göra vet jag inte än, hon sa något om öl, jag sa okej. Hade inte varit mig emot att ligga hemma ännu en kväll och läsa och kolla på melodifestivalen. Hade då fått en officiell tönt(tant)stämpel, men ärligt talat så bryr jag mig inte. Eller jo klart jag gör annars skulle jag inte ens skrivit det och smygbeklagat mig över det. Anyhow så känner jag mig som en vuxen person fast i en 16årings kropp (som till råga på allt ser ut att vara 12), det gör definitivt inte saken bättre. Dock så vill jag för allt i världen inte bli gammal, det är en av dem få saker jag fruktar, att bli gammal. Fast ändå så är jag så otroligt trött på att vara ung, hånad, utskrattad och bli sedd som värdelös. Nej, student skulle man vara. Om jag ligger hemma några helger till och slutar helt bry mig om mitt yttre så kommer nog mamma ta till drastiska åtgärder och skicka mig till Staterna eller köpa mig en häst (inte för att jag gillar hästar men..) Men kära vänner, ni behöver inte oroa er. Jag ska (kanske) ut och KNÄPPA NÅGRA KALLA och STEKA och VEVA MED ARMARNA. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0