FRID OCH FRÖJD


(Min mat från Lördagens lunch på Cupido, ultracpgott!)
Wzup mina vänner? Sitter och suger i mig lite grönt te och planerar brakfrukost för imorgon. Är nämligen ledig då resterande av klassen har nationella i matte A, önskar att jag kunde bidra med något mot er ångest men då jag har guldfiskminne så minns jag dessvärre ingenting! Men om jag fick VG på det så lär ni klara er gott och väl, suger på matte. Vad har jag gjort idag då? Typ ingenting som är värt att nämnas, kollat på Skyline och The Fotball Factory. Två helt okej bra filmer. Planerar även en powerwalk imorgon när jag vaknar OM det är fint väder vilket det säkert inte kommer bli. Böööh. Får väl pallra mig ut i regn då. Måste bara nämna att jag inte tränat avsiktligt på typ 2 veckor och har gått ner 2 kg, byebye explosiva lårmuskler! PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0