PROVAR KLÄDER


Tjillar lite. Provar olika kombis av diverse klädesplagg, allt blev otroligt snygg just ikväll. Klippte av en långärmad, grå tjocktröja och känns som att den kommer bli en hit i sommar. Ska skaffa mig en schyst bränna och vaxa kroppen sen är jag fit for fight. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, tänker inte ens nämna att jag har en trave oinlämnade uppgifter för det kommer ändå inte riktas någon uppmärksamhet till dem imorgon. Undra hur långt det måste gå tills man tvingar sig själv att göra sånt? Typ städa och läxor. Vad är det som driver en till att vänta så inåthelvetes länge med att styra upp? Får bli en grubblare på den. Nej nu ska jag sluta ordbajsa här, PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0