RÅTTIS


Zup mongoloider? Jag har tillbringat min kväll nere i salongen och förstört mitt hår. Ja inte så att jag inte gillar det men det är gal5 slitet nu, men det brukar vara bra på att hämta sig och nu kommer jag ju inte röra det på ett jävla tag får vi hoppas. Har alltså gått och blivit råttfärgad, mitt sanna jag. Mitt andra hår (löshåret som enligt mig tillhör mitt egna hår) är lite grisrosa med gråa skiftningar så får se om jag kör på det imorgon. Kan knappt platta mitt vanliga </3 Kommer bli fett i sommar. Köpte ny tisha idag, 79 riksdaler väldigt fin. Och ett rosa böglinne. Vi hörs imorgon efter NATIONELLA i Engelska hör/läsförståelse, böööh. Får se till att komma i tid nu ;) PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0