SLAFFS


Wzup? Har varit vaken ett bra jävla tag pga. smärtan i munnen. Vaknade gråtandes vid halv 4 snåret och sprang upp helt ynklig och skulle leta efter nåt smärtstillande. Hittade inget och trodde jag skulle dö, la mig och grät ett tag tills jag deckade av smärta. Vaknade vid 7 igen och gick upp trots att jag har sovmorgon. Har aldrig hört min mage låta så här mycket som den gör nu, och vet absolut inte what to do. Kanske koka gröt och sen köpa några burkar barnmat och trycka i mig på lektionen. BUHÄÄÄÄÄ. PZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag har själv haft tandställning och jag vet exakt hur du känner. men jag brukade alltid koka nudlar(det ska va massa vatten) åsen mixa de så det typ blir som en soppa, åsen dricker man bara det. det låter ganska äckligt men lovar det är verkligen skit gott! tycker du borde ge det en chans :)

2011-05-17 @ 16:54:24
Postat av: ePic

Åh tack för tipset! Jaa nudlar sitter ju aldrig fel :D Har prövat att käka lite barnmat och köpt hem soppa, men blir ju tråkigt i längden så ska absolut prova på nudlarna. Tack :)

2011-05-17 @ 17:54:16
URL: http://johannaepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0