BARA KOM HÅLL MIG VAKEN INATT




Zuppp?? Hej och förlåt för i helgen. Det var liksom inte meningen. Har fyllt mina ack så gråa dagar med prov. Fast det är trots allt bara Onsdag. Hade EngB-prov idag, opluggbart(?) men det gick sin väg ändå. Avslutade skoldagen med FekA-prov, håller käften om hur det gick. Igår hade vi livräddning på idrotten, fick ta ur linserna och rädda en docka på typ 70 pannor på botten. Utan linser är jag BLIND och om man stänger av ett av mina sinnen så stänger resten av sig självt. Glömde bort hur man andades under vatten och allt blev hemskt jobbigt. Har på mig en tröja som man kan stödja näsan på, värt. Mitt liv kväver mig.......... Herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0