!HARAM!

Hej kära&okära läsare. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min super bögiga uppdatering. Jag ska bättra mig (handen på koranen) HARAM! Idag har jag bögat mig hemma, myst med aron. Sen åt vi söndags middag hela familjen Andersson. Imorgon äre prakke igen och jag ska hjälpa dem att flytta till de nya lokalerna i boländerna. Sen måste jag träffa mina vänner i veckan för jag smyg saknar alla.  I helgen har jag supit :P (kräkts) hehe, gått på breaking dawen part 1. Så underbar. Ville gråta hela filmen men gjorde inte det hehe. Sen åkte jag bussen hem och fick sitte bredvid en man som luktade curry. Chillade med Aron hela kvällen igår. Puss

Jag i mina bästa dar

(Det är ddeeeeuuut som skrivit hela inlägget, inte för jag varit med henne hela helgen utan för att jag är stalker/Ove sundberg. Tack o gayhej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0