A VEGETABLE SALAD WITH FRUITS INSTEAD


Hej homies! Vad är upp?? Kom hem till ett halvtomt hus dvs. mamma är inte hemma så fixade krubb till mig själv. Det blev en barnmatsburk köttfärssås och spaghetti, hade en över från handikapptiden. Hade bestämt mig för att vara duktig och inte sitta vid datorn denna eftermiddag men kom på idéen att göra fruktsallad (i och med det så är jag ju tvungen att ta kort på det=bloggmaterial :P). Började med det vanliga, apelsin, äpplen, vindruvor osv. Sedan lite hallon, sedan lite kokos och till sist, mörk choklad! Ungefär vid hallonen så förstörde jag hela skiten. VARFÖR lyckas jag aldrig göra något gott? Såg ut som om någon utfört en massaker i salladen och sedan haft rännskita i 14 dagar. Smakade jord också. PZ

Kommentarer
Postat av: isa

Tjenare epic. Jag tyckte det såg smaskigt ut! Är inte van med sådant lyx.. jag skulle ge min hand för att få smaka lite.. hehe. Blev hungrig nu. Satan. Aja Bye. Ha en fortsatt fin dag!

2011-10-05 @ 18:08:09
URL: http://ullbors.blogg.se/
Postat av: ePic

Hej Isa<3 Ja asså lite aptitretande kanske.. Kan bli din personliga kock om du vil.. Detsamma fini!

2011-10-05 @ 19:53:21
URL: http://johannaepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0