HAT

Är bara arg och trött idag. Vaknade av att regnet öste ner, min lins hade torkat i linskoppen så det tog 10 min åt att bara sitta och vänta på att en lins skulle blötas upp så man såg något. 10 minuter gick käpprätt åt skogen och när man bara har 20 min på sig på mornarna så kan ni ju räkna ut varför jag ville dra något gammalt över mig när det var dags att cykla till bussen. Fick inget kaffe med mig heller och tänkte fan i mig inte lägga pengar på lyxlatte en dag som denna. Mot slutet övergick hatet till självömkan och filosofi, nu är jag bara tom. Tror det är alla dessa jävla mornar som gör detta mot mig. JAG BEHÖVER SOVMORGONAR!!! Bara en liten ynka timme eller två en gång i veckan, det är vad jag behöver. Nu blev jag hatisk igen och ska strax gå och läsa min 635 sidors långa bok som är på engelska som jag läser av eget intresse. Min Betapetkompis befinner sig 8h framåt i tiden så har inte så mycket annat att göra. Har en liten del av en uppgift som ska vara inne idag, måste ta sådana uppgifter i etapper och skriva in i det sista, helst avsluta hela skiten bara någon minut innan deadline. Sån är jag. Skrattar lite med mig själv åt ett störningsmoment i mitt liv som jag helst vill kasta fisk på. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Elsa Jägerman

Hoppas du ska på Håkan imorgon! :o hör av dig när du är där isf! PUSS

2011-09-08 @ 14:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0