RÅDJUR

Hej CPn! Sitter och kollar på Robinson som spårat ur, de åt några rötter till middag som tydligen var giftiga/sedativa haha så alla blev höga! Awesome faktiskt. Min syster var på Gränby och hämtade mina linser, köpte cupcakesgrejs som jag ska baka tills på Lördag och köpte lite kultikuliga saker. Går även rykten om att Oskar körde en Snook-låt på Grönan ikväll! Fattar ni? Dock så publicerade Aftonhoran en "intervju" med Danne om att han SKA sluta med musiken. Det framkom dock inte om han ska sluta HELT eller bara med att uppträda. Tråkigt som fan. Väntar mig ett uttalade på spelningen på Grönan. CYA

Kommentarer
Postat av: elin

du passar as bra i bruna ögon!!

2011-09-01 @ 21:49:04
URL: http://elinemelia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0