TILL ISA :*










Hej på er! Det sista jag tänkte på nu var att blogga men vad fan, vad är det man säger? "Girighet är roten till allt ont"? Anyhow, har haft en vecka i Åre full av skidåkning, folköl, blåa kameler och Emelie. Dagarna gick åt till att åka skidor så mycket som möjligt och skada kroppsdelar pga. att skidorna löstes ut av sig själva några gånger för mycket. Även fast jag ser ut som en jibbare (nåja, nästan..) så är jag absolut ingen sådan, trots detta så lyckades jag ändå med en såkallad frontflip. Fast kanske inte av det mest fagraste slaget men vad fasiken? Sista dagen när jag helst av allt bara ville ligga i våningsängen och skratta för att jag var utmattad så åkte vi Off-Pist då jag stukade tummen ett antal gånger. Kvällarna gick mest åt till promenader med Gustav och Emelie till diverse olika destinationer, utom en kväll som gick lite över styr. Okej nu får ni inga fler smaskiga detaljer förutom att jag läste ut min bok i bilen hem. Så tom. Så kall. Så ledsen.

Kommentarer
Postat av: isa

(Y)(Y)(Y)(Y) Vad skönt det låter! Dock inte allt det onda du stått ut med, men resten av tripen :) Trevligt att höra att du lever!

2012-02-27 @ 21:13:52
URL: http://isu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0