INATT FINNS INGA HÄMNINGAR, MIN VÄN


Hej på er! Jag lever och livet rullar på. Sitter just nu och skriver på en uppsats om mediernas makt i samhället och ska försöka bli klar med den snarast så jag kan börja beta av mina röda uppgifter så jag kan få ledigt och dra till Thai om 10 dagar. Ser ljust ut. Typ. Drömmer mig mest bort till tågluffen i sommar och får genast en gnutta motivation. Ser mer fram emot det än Thailand just nu. Börjar bli lite oroad över mig själv. Helt ärligt så känns Thailand lite, tyck inte jag är bortskämd nu för det är jag verkligen inte, uttjatat och tråkigt. Kanske är det bara i jämförelse med det som jag kommer att få uppleva i sommar, kanske inte. Suget efter att festivala finns knappt där heller, jag har gjort det en gång nu. Jag vill liksom traska vidare på min lista över upplevelser och resor, kulturer och möten. Fast jag har ju inte gjort något utav det där "på riktigt", så som jag egentligen velat ha dem. Typ krökresa utomlands hade ju varit definitivt roligare sommaren 2011 än Turkiet 2010 och Playa Del Inglés våren 2011 inkl. Farmor och begränsningar angående boende, tider och sprit. Lol. Säger inte att det inte var underbart för det var det verkligen men överväger bara för mig själv.
Lyssnar lite på Lilla Sällskapet som är "min" nya upptäckt. Lyssna på denna så fattar ni nog. Sen har 3OH!3 kommit ut med en väldigt 3OH!3-aktig låt. En "min stil-låt" också. Ska knåpa vidare på min uppsats nu. PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0