UTVÄRDERING, FAST NEJ


Avslutningsdagen - Vy över Uppsala Stad

Efterfest i Svartbäcken jullovsdagen

Besök i Ö-sund för julfirande med pappa-släkten

Idylliskt

Dagen innan nyår

Fin förrätt av Michis, sjukt god trots att jag aldrig riktigt tyckt om rom.

Bakisdag@Dea

Artonårsfirande av Linn! Har använt lösögonfransar 3 gånger i hela mitt liv nu, sjukt mycket enklare än att bara ha mascara. Lite sned här dock.

Familjen hittade gamla videokameran med massa band på skitungen herself. Här står jag och gråter när min farbror tvingade på mig prinsessgrejer, ville hellre leka med mina bilar.

Kommer inte ihåg om detta var igår eller idag. Har gått runt såhär i några dagar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0